جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92

عاشقانه


شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92


یک لحظه نشد خیالم آزاد از تو


یک روز نگشت خاطرم شاد از تو


دانی که ز عشق تو چه شد حاصل من


یک جان و هزار گونه فریاد از تو




شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92


به نام خدائی که هستی را با مرگ

دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ

عشق را رنگارنگ

رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ

و مرا دلتنگ تو آفرید


شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92


از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد

غمهای زمانه را فراموشم کرد

یک سیـــنه سخن به درگهت آوردم

چشمان سخنگوی تو خاموشم کرد


شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92


گفتم دل را به پند درمان کنمش

جان را به کمند سر به فرمان کنمش

این شعله چگونه از دلم سر نکشد

وین شوق چگونه از تو پنهان کنمش


شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92

ای چشم ز گریه سرخ خواب از تو گریخت

ای جان به لب آمده از تو گریخت

با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت

با شب بنشین که آفتاب از تو گریخت


شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92


هزار بوسه به سوی خدا فرستادم

از آنکه دیدن تو قسمت خدایی بود

شب از کرانه دنیای من جدا شده بود

که هر چه بود تو بودی و روشنایی بود



شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92


تو را با غیر خود می بینم صدایم در نمی آید

دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

نشستم باده خوردم خون گریستم کنجی افتادم

 تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید



شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92


ای بشر آخر پنداری که دنیا مال توست

 ورنه پنداری که عجل دنبال توست

هرچه خوردی مال مور هر چه بردی مال گور

هر چه مانده مال وارث هر چه کردی مال توست


شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92


سفر کردی غروبی از کنارم

 تو را ای کاش میشد باز دارم


تو میگفتی که میآیی دوباره

 از آن روز دائما چشم انتظارم


شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92


امروز را به باد سپردم

امشب کنار پنجره بیدار مانده ام

دانم که بامداد

امروز دیگری را با خود می آورد

تا من دوباره آن را

بسپارمش به باد


شعر عاشقانه جدید اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد