جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91



اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91

یادته زیر گنبد کبود ، تو بودی و کلی آدمای حسود ؟

تقصیر همون حسوداست که حالا ، هستی ما شده یکی بود یکی نبود . . .





اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد

کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد . . .






اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم




اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
تا کور نگشته دیدگانم ، تو بیا

تا مور نخورده استخوانم ، تو بیا

گر آمدی و ندیدی از من چیزی

از بهر تماشای مزارم تو بیا . . .





اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن

اگر یاد خزان کردی نگاهی جانب ما کن . . .




اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
عشق یعنی همه چیز رو در راه هدف مقدس دادن و در پاداشش هیچ رو نخواستن . . .




اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
میخوام که عاشقت بشم گل شقایقت بشم

دلم واست تنگ شده بود گفتم مزاحمت بشم !






اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید

زنده باد رفیق با معرفت !






اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
گفتمش همدم شبهایم کو ؟ عکس رخساره ماهش داد

گفتمش بی تو چه می باید کرد ؟ یادگاری تاری از زلفش داد

وقت رفتن همه رو می نگریست ، به من انتظار سر راهش داد




اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
عشق کلید شهر قلب است، به شرط آن که قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود…


نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ب.ظ http://alipour850@gmail.com

خیلی سایت مذخرفی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد