جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

بهترین جملات عاشقانه کوتاه و زیبای 92



میروم خسته و افسرده و زار سوی منزلگه ویرانه خویش
به خدا میبرم از شهر شما ٬ دل شوریده و دیوانه خویش



چرا روی نقاشی ها بی خودی سایه میزنی
این همه حرف خوب داریم ٬ حرف گلایه میزنی
اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو
چرا با حرفات و نگاهت بهم کنایه میزنی ؟



اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار
میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار



آدم های زیادی اشک هامو دیدن اما تنها کسی که اشکامو پاک کرد تو بودی . . .



سلام خوبی ؟ یه سوال داشتم

تو دل منو ندیدی ؟ آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت !



من بگم دوستت دارم با چه رقم یا عددی / تو که بی نهایتی قشنگ تر از من بلدی !



آهو اگر چشم تو بیند ز چرا می افتد

تو هم اینقدر نخور جانا غم دنیا که سر و کار همه آخر به خدا می افتد . . .



چشمات واسم یه دنیاست ٬ دلم بی تو کویره

خندت اگه نباشه ذلم خیلی فقیره . . .



مهربانی را قسمت کنیم ٬ من یقین دارم به ما هم میرسد

آدمی گر ایستد بر بام عشق ٬ دستهایش تا خدا هم میرسد . . .



گویند زیارت نه به همت است نه به قسمت ٬ به دعوت است

پس ای گروه دعوت شده ما را نزد پروردگارتان یاد کنید . . .



سر کلاس پاتخته ٬ یا یه تیپ ش ه !

با خط بد نوشتم ٬ زندگی بی تو سخته !!!



وای بر اسیری کز یاد رفته باشد / در دام مانده باشد صیاد رفته باشد . . .


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد