جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

آشپزی و طرز تهیه املت ساده گوجه فرنگی و قارچ با پنیر پیتزا

 مواد لازم برای تهیه املت گوجه فرنگی

گوجه فرنگی :♦: دوازده عدد

قارچ :♦: پنج عدد

فلفل دلمه ای :♦: یک عدد

پیاز سرخ شده :♦: دوقاشق غذاخوری

سیر :♦: چهارعدد

تخم مرغ :♦: سه عدد

جعفری خردشده :♦: دوقاشق غذاخوری

روغن مایع :♦: سه قاشق غذاخوری

نمک و فلفل :♦: به مقدار لازم

پنیر پیتزا رنده شده :♦: دو قاشق غذاخوری (استفاده از پنیر پیتزا سلیقه ای میباشد)

آشپزی و طرز تهیه املت ساده گوجه فرنگی و قارچ با پنیر پیتزا

املت گوجه فرنگی و قارچ ,املت گوجه فرنگی با پنیر,املت گوجه فرنگی ساده

طرز تهیه املت گوجه فرنگی و قارچ با پنیر پیتزا

با سلام خدمت شما همراهان گرامی امروز برای شما دستور پخت املت گوجه فرنگی را آماده نموده ایم و امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد . برای شروع میتوانیم از ظروف پیرکس و یا یک ماهیتابه تفلون استفاده نماییم به مقدار لازم حدود یک قاشق غذاخوری روغن مایع در ظرف ریخته پس از انجام این کار گوجه ها را به صورت لایه های باریک برش میزنیم و در کف ظرف قرار میدهیم .

در مرحله بعد قارچ ها (ترجیحا تازه) را برش زده و بر روی گوجه فرنگی های کف تابه میگذاریم . حالا نوبت طعم دار کردن و افزودن چاشنی ها و مواد طعم دهنده مثل فلفل دلمه ای خرد شده و سیر میباشد . سپس پیاز داغ را به مواد اضافه میکنیم . حالا برای بهتر شدن طعم املت گوجه فرنگی میتوان از سبزی جعفری استفاده نمود . پس از انجام مو به موی مراحل بالا مقداری روغن به ظرف اضافه میکنیم و مواد را بر روی شعله اجاق گاز قرار میدهیم با درجه حرارت ملایم .

مدت زمان لازم برای اماده شدن مواد بستگی به تبخیر شدن آب مواد دارد هنگامی که آب غذا گرفته شد و گوجه ها خشک شدند (مراقب باشید نسوزد) نوبت به افزودن تخم مرغ ها میرسد . نکته : (همیشه قبل از اضافه کردن تخم مرغ به غذا , تخم مرغ ها را در ظرف جدا بشکنید تا اگر خون در داخل تخم مرغ بود بتوانید آنرا براحتی جدا نمایید) .

حالا اگر به استفاده از پنیر پیتزا در غذا علاقه مند هستید میتوانید آنرا همزمان با تخم مرغ ها و مقدار کمی نمک مخلوط نمایید . سپس مواد را به املت اضافه میکنیم و تا زمانی که املت گوجه فرنگی پخته شود در ظرف را میگذاریم . برای اینکه املت گوجه با پنیر پیتزا به خوبی پخته شود میتوان از ماکرویو استفاده نمود . امیدواریم از تهیه این املت خوشمزه لذت کافی را برده باشید .

آشپزی و طرز تهیه املت ساده گوجه فرنگی و قارچ با پنیر پیتزا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد