جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عارفانه کوتاه jomalate arefane farsi



خدای خوب من  زندگی به سختی اش می ارزد
 اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی



شب که می شود،
خداروی قالی دلم راه می رود
ذوق می کنم،
گریه می کنم اشک من ستاره می شود
هر ستاره ای به سمت ماه می رود
یک شبی حواس من نبود
ریخت روی قالی دلم شیشه ای مرکّب سیاه
سال هاست مانده جای آن
جای لکه های اشتباه



هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند
 اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند

  


یک شبی مجنون نمازش را شکست بی وضو در کوچه ی لیلا نشست
عشق ان شب مست مستش کرده بود/گفت :یا رب از چه خوارم کرده ای؟
بر صلیب عشق دارم کرده ای؟ /گفت :ای دیوانه لیلایت منم
در رگت پنهان و پیدایت منم/ سالها با جور لیلا ساختی/من کنارت بودم و نشناختی؟



به دریا شکوه بردم ازدل دشت
ازاین عمری که تلخ تلخ بگذشت
به هرموجی که می‌گفتم غم خویش
سری می زد به سنگ وبازمی‌گشت




اگه یه روز فکر کردین که تنهای تنها شده اید، به این فکر کنید که
 چه فرصت هایی رو داشته اید و از دست داداده اید
 و اینکه فردا فرصت های جدید رو از دست ندهید.



شانس نام مستعار خداست
زمانی که بخواهد پای داده هایسش امضا نزند



خدایا به حق همین بارون دخترا و پسرا رو عاقبت بخیر کن
 بارون نیست که ماشاالله.



تمام غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد:
 خدایا میدانم که می بینی.



گاهی نمی دانی برروی کدام خانه پا گذاشتی که اینگونه خانه ات ویران شده است....



لحظه ای دستت را رو رگ گردنت بزار، گذاشتی؟ میبینی چقدر به تو نزدیک است؟
حال فکرش را بکن" ونحن اقرب الیه من حبل الورید" (۱۶- ق)
و ما از رگ گردن نزدیکتریم، نزدیکتر... از خودت به خودت!
حتی نزدیکتر



گفتم شبی به مهدی اذن نگاه خواهم
گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم
گفتم که روی ماهت از ما چرا نهان است
گفتا تو خود حجابی ورنه رخم عیان است


نظرات 1 + ارسال نظر
mehri جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:37 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد